Re: narzędzia do podwojenia RAMu

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 20:10:15 MET

Zapomniałem jeszcze o tym napisać. Problemy takie wynikają z błędów w
samych programach tzn. nie są stosowane [odpowiednie/czasem wcale] metody
aby zwolnić już nie używane komponenty i tym samym zasoby. A system sam
niestety sobie nie umie ich pozwalniać. W linii NT gdzie programy mają
przydzielany osobny obszar pamięci - po ich zamknięciu obszar zdaje się że
jest w całości uwalniany. Chyba tylko w tym przypadku (brak pamięci po
pozamykaniu programów) może pomóc jakiś program wyszukujący nieużywane a
zarezerwowane zasoby.