Re: restart - system czy pozasystemowy blad?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 22:54:09 MET

Ja po dzisiejszych testach RAMu, grafiki i CPU mam już chyba problem albo
jego okolice.
RAM - jest ok bo na innym resety występują
GFX - to samo, na GF2MX także restart (3D Mark np.)
CPU - zmiana na 1.8 Wilma spowodowała brak restartów.
Zapodałem standardowy test czyli Prime + #d Mark w 1280x1024 i full opcji.
Na 3 GHz wywala a na 1.8 chodzi, próbowałem nawet 1600x1200 i wszystkie
opcjie. Komp staje dęba ale chodzi.
----------------
Więc problem u mnie leż w okolicu P4 3 GHz Northwood. Ale to cholernie
dziwne. Puszczałem go na FSB 133 i resety, czyli to nie wina FSB200. Czyżby
podczas wzmożonej pracy i wysokiej temperatury nie wyrabiał i resetował
kompa? Po pierwsze ma mechanizm "obrony" przed temperaturą, więć czyżby
uszkodzenie objawiające się po wzroście temperatury? Postaram się o jakiegoś
innego 3 GHz aby sprawdzić komp z innym prockiem (tylko kurde skąd wziąść
taki proc), a swojego dam komuś do testów. Płyta pokazuje temp procka nie
przekraczającą 57 stopni, ale na P4PE pokazywało mi ok 8-10 stopni więcej.
Ale nawet 57+10=67 stopni nie powinno go resetować. Nie wiem już sam ;-(

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]