Re: CD - DVD - gryza sie

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 03:21:44 MET

Michal Lukasik wrote:

> IMHO niestety to nie zadziała. Wersja Nero dodawana do napędów OEM/Bulk
> działa tylko i wyłącznie z napędami danego producenta (w tym przypadku
> LiteOn). Potrzebna jest albo wymiana LG na LiteOn-a, albo pełna wersja Nero
> (lub też innego softu do nagrywania, ale to już NTG).

Możliwe, nie będę się upierał, chociaż wydaje mi się, że dodanym do mojej
nagrywarki Nero Express 5.5 nagrywałem też na Liteonie. Niestety, nie
pamiętam, jak to dokładnie było.
Drugą kwestią jest sensowność nagrywania na nagrywarce CD czegokolwiek,
skoro nagrywarką DVD CD też się nagra i to w tym przypadku sporo szybciej.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH