Re: router +2 kompy problem

Autor: zieja <Zieja1_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 02:23:13 MET

Bernard napisał(a):

> Spróbuj bez wulgaryzmów i konkretnie.
przepraszam jakos mnie ponioslo
> Aster identyfikuje komputer po MAC, więc dla nieznanych kart dostęp jest
> tylko do wilga.aster.pl.
to rozumiem ale chodzi mi o to ze router jezeli widzi jeden komputer to
wtedy nie widzi drugiego i nie bardzo wiem dlaczego w routeze dhcp jest
ustawione na dynamic ip ale jak wsadzam stale i przypisuje do danej
karty to i tak jej(tej drugiej) nie widzi. Jestem poczatkujacy wiec nie
bardzo mam pojecie co mozna jeszcze ustawic zeby to dzialalo ze soba??