Re: dla obeznanych w temacie ;)

Autor: Websterrr <websterrr_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 23:57:34 MET

dexter slule <dimitriv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> Witam,
> Wlasnie borykam sie z wymiana procesor+plyta+ram
> Moge na to przeznaczyc 1000zl. Nie jestem teraz na biezaco ze sprzetem :/ Moje
> pytanie jest takie jaki dobry bedzie procesor amd/intel ? Wykorzystywane to
> bedzie do zastosowan domowych bo moj obecny 1200 celeron z 256 sdramami
> nedznie juz sobie radzi ;) Prosze o rady w dobrze konfiguracji :)

Hmmm moze na poczatek dodaj ramu (drugie 256 MB)do tego kompa, ktory masz.
Bedzie duzo taniej, a przyrost wydajnosci spory.
Sam w tej chwili pracuje na Cel 500 ale ramu mam 458 MB. Nie jest rewelacyjnie
ale do podstawowych potrzeb jest ok.
Chyba, ze potrzebujesz kompa do jakichs innych zastosowan wtedy czekaj na
porady innych. BTW nie napisales do czego uzywasz kompa.

Pozdrawiam