router +2 kompy problem

Autor: zieja <Zieja1_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 21:47:06 MET

Witam posiadam router D-Link DI-604 i problem wyglada mianowicie tak:
komputer(win 98se+karta realtek) router ja widzi jak probuje podlaczyc
drugiego kompa(win xp + karta intel pro/100+) to dupa jak przelozylem
realteka do drugiego kompa wtedy bylo go widac, mysle sieciowka wiec
wyciagnelem od siebie z domu realteka (drugiego i napewno sprawnego)
wsadzam i dupa. Probowalem ustawiac wszystko an auto i na sztywnoa i
dalej tak samo nie bardzo wiem gdzie tkwi proble podejrzewam ze w samym
routerze jest cos zle ustawione?? moze jakies sugestie ? A internet jest
z astera i ten drugi realtek tez pracowal w asterze wiec moze tu tkwi bo
szlyszalem ze aster cos kombinuje z mac adresem i jezeli sie podlacza
jako inny klient z ta sama karta to moga byc problemy ale moze to nie w
tym uchu mi dzwoni??:)