dobry czy walnięty ten dysk?

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 21:03:20 MET

Witam.
Kolega podrzucił mi kompa, z którym nie może dac sobie rady. Powiedział, że
od jakiegoś momentu komp nie startuje bo nie widzi dysku. Rzeczywiście bios
nie wykrywał dysku (80gb WD), kiedy go włączyłem. Ale wyjąłem, przestawiłem
zworki na CS, odpaliłem na swoim kompie jako drugi i sprawdziłem czy działa.
Wyglądało, że jest o.k.. Ustawiłem z powrotem na master i wpiąłem do jego
kompa. Uruchomiłem, ale pokazał się komunikat, że brak systemu operacyjnego.
Pomyślałem, że może Windows się wysypał, więc sformatowałem dysk i zadałem
instalkę. Wszystko przeszło prawidłowo do momentu przeładowania systemu. Po
kopiowaniu plików, kiedy robi się restart i komp powienien już startować z
dysku wszystko zatrzymało się zaraz po komunikacie "Verifying DMI Pool
a zaraz poniżej wyświetliło się:
"brak systemu operacyjnego" czyli wróciłem do punktu wyjścia. Na dysku nie
znalazłem wirusów, ani jakichś uszkodzeń, zachowuje się wg mnie jak sprawny.
Co jest problemem?

adam