Problem z RecoveryCard

Autor: Tomas <qq_at_www.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 20:27:10 MET

Mam problemy z ta karta. Pomijajac fakt, z eu mnie wogole nie dziala, to w
czasie gdy jest zainstalowana komputer sie dziwnie zachowuje. Gdy karta jest
w slocie, raz na jakis czas komp nie chce sie wlaczyc. zachowuje sie jakby
nie bylo na dysku systemu. Wtedy wkladam dowolna dyskietke, naciskam enter,
slychac zgrzyt napedu. Potem wyjmuje dyskietke i po nacisnieciu entera Win
startuje. Gdy odinstaluje karte wogole win nie rusza. Mam XP.
Prosze o pomoc co mam zrobic.