Re: TunerTv KWORLD 878RF - dlaczego sie zwiesza ?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 20:18:55 MET

Użytkownik "Paweł S." <paulso@op.pl> napisał w wiadomości
news:cqrckp$620$1@news.onet.pl...
> posiadam karte telewizyjna KWORLD tv878RF CONEXANT 878A. Od dluzszego
> czasu - a w zasadzie od kiedy ja kupilem - mam w nia problem. Karta
> zawiesza sie podczas dzialania

Ja od kilku dni walczę z kartą Avertv studio 303, dziwne rzeczy się dzieją,
znika dźwięk w komputerze, i to tak, że w innych systemach zainstalowanych
na tym samym dysku, nawet w Linuksie też nie ma dźwięku. Przeinstalowywałem
sterowniki dźwięku, sterowniki karty telewizyjnej, robiłem naprawczą
reinstalację systemu i dalej nie było dźwięku. Okazało się, że na powrót
dźwięku pomaga reset ustawień biosu, co z tego, gdy uruchomienie karty
telewizyjnej znowu powoduje zanik dźwięku, znowu reset biosu itd. Wczoraj
przełożyłem kartę do innego slotu PCI i w tej chwili wszystko wydaje się
działać dobrze, znikły wszelkie problemy. Dlatego proponuję przełożyć kartę
do innego gniazda, gdzieś czytałem, ze te karty są na to czułe.