Re: czy to zadziala?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 20:14:24 MET

Tue, 28 Dec 2004 20:00:11 +0100, na pl.comp.pecet, Sander napisał(a):

> Jesteś pewny ?

> I też masz chipset i845, i865, i875 ?
> I też karta AGPx2 może Ci spalić płytę, lub karta może uleć uszkodzeniu ?

Z tego co wiem, to te na AGP x4 i x8 maja zazwyczaj taki "dzypcyk" ktory
nie pozwala wlozyc karty z AGP x2.
A pomijajac juz te kwestie, wydaje mi sie ze skoro moja dwuletnia gigabyte
7VAX nie obslugiwala AGP x2 to ta tez nie bedzie. Doczytac trzeba w
instrukcji - a zeby ja obejrzec zazwyczaj nie trzeba kupowac plyty :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl