Re: VirutalDub i przechwytywanie video.

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 19:00:43 MET

> Mam pytanko w sprawie przechwytywania wideo z tunera TV przez
> VirtualDuba.
> Czy jest możliwość przechwytywania wideo o większej wielkości niż te
> 2 Gb?
> Formalnie przechwytuje więcej, ale takiego pliku nie można odczytać.
> Podobno
> VirtualDub potrafi to ominąć tworząc kilka mniejszych plików, które
> odczytuje
> jako całość.

Po pierwsze www.doom9.org Guides
Po drugie http://www.videohelp.com/
Po trzecie VD potrafi - nazywa się to chyba spill drive - tworzy pliki
o zadanej wielkość i wspólnym kawałku nazwy + numer. Trochę problemów
z obróbką takich plików.
A poza tym VirtualVCR chyba łatwiejszy, ale trzeba mieć NTFS

--
Józef