Re: Dual Channel

Autor: Roberto <rpnews_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 18:16:02 MET

Dzieki Wielkie Chlopaki,

Byliscie naprawde pomocni. Teraz przynajmniej wiem, ze nie ma o co tak
naprawde kopii kruszyc i kasy dodatkowej z kieszeni wywalac. Pozostane
Przy AMD64 2800+ na podstawce 754 + Asus na nVidia 250. Nie bede
dokladal do 3000+ na 939 bo to kolejne 200-250 zl.
W sumie do obrobki video pod Nero i nienajnowszych gier raczej wystarczy
a nastepnym razem jak bede rozbudowywal kompa to minie ze 2 lata
i 939 wraz z Dual Channel odejdzie w zapomnienie - perspektywa zakupow
rozbudowywalnych mnie zatem teraz nie rajcuje a na piwo sporo kaski zostanie
:-)

Pzdr i Superowego New Roku,

---