rozne typy vivo [ati] [radeon] ???

Autor: lukasz <nospadm_at_null.com>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 17:52:00 MET

witam

mam kamere analogowa i chce podlaczyc ja do komputera aby moc zgrac sobie to
co nagram
wiadomo do tego mozna uzyc karty graficznej z vivo

na kamerze mam tak (audio l/r, rfu dc output, video, s-video)

ale jak zaczalem patrzec na rozne karty z vivo
to roznia sie one rodzajem i iloscia wejsc

np.
http://gazeta.allegro.pl/show_item.php?item=37930613
http://gazeta.allegro.pl/show_item.php?item=36035744

domyslnie myslalem nad taka

Radeon 9250 Sapphire 128MB + DVI / vivo 128-bit box
ale nie moglem znalexc jej zdjecia
no i w tym przedziale cenowym jest jeszcze
HIS RADEON 9200 128DDR DVI/TV AGPx8 VIVO BOX
oraz
GIGACUBE ATI 9250 128MB AGPx8 TV,VIVO
ale o firmie slysze po raz pierwszy (choc niby podobno to gigabyte)

zatem ktory "rodzaj" vivo by pasowal do takich wejsc w kamerze ?
i czy do zastasowan amatorskich (prosta archiwizacja nagran) takie vivo sie
nadaje ?

bede wdzieczny za pomoc

lukasz

--