Restart kompa-temp 80°C-help

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 15:57:59 MET

Witam!!!
Pisze w imieniu kolegi.Otóz ów kolega posiada Athlona 1700+,
256MbRAM,plyta Soltek, HDD40GB Seagate, GeForce4 MX 64MB, zasilacz 350W
Megabajt(czyli 200W :) )
W czym problem?
Otóż po wlaczeniu jakiejkolwiek gry komp restartuje sie.Bylem u niego
zobaczyc co jest grane ,zainstalowałem najnowszą Sandre i patrze a tu
jakas temeratura wynosi 80°C a koło niej wielki wykrzyknik.Pisze jakaś bo
sam nie wiem co to jest.Sandra wskazuje ja jako "POWER/AUX temperature".Co
to za temperatura i dlaczego jest taka wysoka?Jestem na 99% przekonany to
to wlaśnie jest przyczyna restartowania kompa.Dodam że temp CPU to 41°C a
chipsetu 44°C.Chipset to jakas VIA.
Prosze o pomoc i z góry wielkie dzięki.

--
Pozdrawiam!!!