Re: Audigy 4

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 15:31:23 MET

> Pytanie czysto teoretyczne - co zyskuję zamieniając Audigy 2 zs na Audigy
> 4 - oprócz panelu :) hehe
> Chodzi mi o to czy rzeczywiście będzie tu jakaś odczuwalna poprawa dźwięku
> (pewnie nowy soft rzucili parę wodotrysków itp) czy jest to kolejny chwyt
> marketingowy Creative'a ? czy może jednal duży "krok" do przodu w zakresie
> produkcji kart muzycznych ??

No to masz dylemat, bo ja się zastanawiam czy jest sens wymienic mojego
Live5.1 na A2ZS....

Wczesniej kupiłem zwykłego A2 i nie zauwazyłem wyraznej roznicy więc karte
po tygodniu oddałem.
Głosniki i wzmacniacz mam dobry (zadne badziewie z zestawow komputerowych
tylko od stacjonarnego kina domowego + amplituner)

GM