Brak systemu operacyjnego

Autor: Delfin <pop_at_poprostu.net>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:59:38 MET

Witam.
W kompie mam dysk S-ATA 80G Seagate (to jedyny dysk w kompe) i probuje od
trzech dni zainstalowac na nim WinXP Pro. Z Dosem nie ma problemu dziala
wszystko ok, a wlasciwie z plikami startowymi od Win98. WinXP instalowalem
uruchamiajac kompa z plyty instalacyjnej XP. Instalacja przebiega
prawidlowo, instaluje sie wszystko co potrzeba, potem instalator kopiuje
pliki i restaruje kompa, wyciagam plyte CD i prubuje wystartowac z dysku,
alezaczyna i konczy sie to komunikatem "Brak systemu operacyjnego" czy
"Missing operating System". Probowalem na rozne sposoby naprawiac boot
rekord, ale nic to nie dalo. Dysk jest nowy podobnie jak plyta glowna
Gigabyte GA-8I915P-G. Zaladowanie serownikow do SATA (chyba, SII na CD od
plyty glownej) przy starcie plyty instalacyjej tez nic nie zmienilo.
Pobowalem tez dosowy fdisk /mbr, w XP fixmbr, fixboot. Sprawdzalem dysk
narzedziem ze strony seagat'a. Szukalem postow na ten temat, ale nie
znalazlem. Kasowanie partycji i zalozenie jej podczas instalacji XP tez nic
nie zmienilo. Sam juz nie wiem co jest nie tak
Prosze pomozcie!