Re: DMA a CDROM

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 10:55:16 MET

"Piter" cqr9q4$t0v$1@korweta.task.gda.pl

> Bo bylisz DMA i tryb UDMA.
> To ze naped obslugiwal tylko PIO4 nie znaczy wcale ze nie ma obslugi DMA !!!

DMA z UDMA nie mylę.
I nie wiem, dlaczego miałbym mylić.

Nagrywarka wg producenta nie mogła pracować w DMA.

Jesteś drugą osobą, która twierdzi, że HP nie wie, co produkuje. :)
Pierwszy (jakiego znałem) twierdził, że w drukarkach laserowych
i atramentowych HP nie ma HP PCL. Gdy mu pokazałem instrukcje
obsługi kilku takich drukarek -- powiedział mi, że w instrukcjach
są [merytoryczne] błędy.

E.