Re: Nagrywarka DVD - NEC N-3500A

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 10:59:37 MET

PaimoN napisał:

> chciałbym poznac kilka opinii na jej temat.

Mam, pisałem o niej tutaj:
http://tinyurl.com/4ec9q
http://tinyurl.com/433rs
http://tinyurl.com/5v26l

Inna, moim zdaniem bardzo dobra alternatywa: Pioneer DVR-108

> jak nagrywarka sprawuje się przy nagrywaniu ok 5 płyt dziennie

Hmmm... trudne pytanie. Sporo już na niej nagrałem (może z 50 CD
i kilkanaście DVD), ale miałem chyba tylko ze 2 akcje, podczas
których wypaliłem za jednym zamachem ponad 5 płyt. Mimo to, nie
zdarzył mi się jeszcze żaden zgrzyt spowodowany przeciążeniem
(przegrzaniem?) napędu. Wczoraj nagrałem na niej 8 CD i 2 DVD
nagrywając jednocześnie na Lite-ON-ie LTR52246S. Jednocześnie w
tle robiłem wiele innych operacji (kopiowanie sporej ilości danych
pomiędzy kilkoma dyskami twardymi), a oba napędy nagrywały dane
z tego samego dysku (przy prędkościach 32x dla CD i 8x dla DVD).
Nero kilka razy zgłaszał mi, że musiał skorzystać z mechanizmów
Buffer Under Run ale wszystko nagrało się idealnie. Odsłuchałem
2 płyty audio nagrane tym NEC-iem (te, na których wystąpił Buffer
Under Run) i wbrew znanym teoriom, nie było na nich żadnych
trzasków. Lite-ON tylko raz zakomunikował błąd Buffer Under Run
podczas nagrywania audio, ale niestety jak się potem okazało, w
miejscu, w którym to nastąpiło słychać było wyraźny trzask.
Podsumowując: z każdym dniem NEC zaskakuje mnie coraz bardziej.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/