Re: VMWare czy Virtual PC

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 09:44:11 MET

MiW wrote:
> VMWare
> VPC to masakra. Nie dosc, ze wolno chodzi, to jeszcze sie czasem
> bzdurnie czepia ze ma za malo pamieci.
Przesadzasz... albo masz mało pamięci ;-)
Urzywam już tylko VPC i jestem zadowolony, kilka serwerków, XP, Gentoo
(wolniej się kompilował niż na VMW)...
VMWare lepiej obsługuje dziwne sprzęty USB, itp, i tu widzę jego wyższość.
Ale np VPC Server może tworzyć wirtualne klastry i całkiem, całkiem to
działa. Oczywiście przydałaby się do tego porządna maszyna na SCSI ale...

JM