Re: Barracuda 160 GB i Abit KX7-333 ?

Autor: McSwirus <mcswirusBEZTEGO_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 08:20:47 MET

> od pewnego czasu nosze sie z zamiarem kupna Barracudy 7.7200
> ATA 160GB z 8MB cache'm. Pomyslalem ze dobrze byloby najpierw
> miec pewnosc ze bedzie bez zgrzytow dziala z plyta glowna
> Abit KS7-333. Wszystko pracuje pod kontrola systemu windows XP + SP1.

Nie mam takiej płyty głównej, ale mam dosyć starą ABIT KT7R
z duronem 800 MHz (8x100Mhz), dysk samsunga 160 GB działa
bez zarzutu zarówno na ATA66 jaki i ATA 100 raid.
W windoows musisz włączyć "big lba" czyli adresowanie 48 bitów,
żeby widział więcej niż 128 GB. Bios może widzieć tylko 128 GB
tym się nie przejmuj, ewentualnie sciągnij najnowszy BIOS.

McSwirus