Re: wycena naprawy drukarki

Autor: Tygrysek <taurus-ui.W_Y_T_N_I_J_T_O_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 08:11:02 MET

Użytkownik "Krzysztof" <mszuk1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cqpv0t$5bp$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> mam pytanie do zorientoweanych w temacie czytelników grupy
> Mianowicie jaka kwota jest odpowiednia(sensowna) za naprawienie drukarki
> atramentowej HP 690C? W drukarce uszkodzeniu uległa elektronika (została
> wymieniona na inna). Oprócz tego drukarka została wyczyszczona,
> nasmarowana:)
[...]

Hmmm... Jak by to powiedzieć... tych drukarek się raczej nie naprawia,
bo... się nie opłaca:
A w serwisie HP za naprawę takiej drukarki zażądaliby więcej niż nowa tej
klasy w sklepie kosztuje (i faktycznie - napawa polegałaby na wymianie na
nową). Osobiście taką drukarkę oddałem darmo pierwszej zainteresowanej
osobie :-)
Biorąc pod uwagę, że nową i LEPSZĄ drukarkę można nabyć poniżej 180zł
(Lexmark Z612 np), IHMO 50zł to dobra cena.

Pozdrawiam
Tygrysek