Re: USB

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 03:09:32 MET

> Tak.

a jezeli mam zewn dysk w obdowie 2,5" i na USB2.0 to jak ?
W windowsie wystarczy "bezpieczne usuwanie sprzetu" czy cos jeszcze ?
Krde wydaje mi sie to glupie - w koncu zasilanie i dane leca jednym kablem - to
tak jakbym podczas pracy komputera wyciagnal wtyczke zasilania z dysku 3,5
calowego...

Niby to hotplug ale cholera prund tym kablem tez leci....