Re: Nagrywarka DVD - NEC N-3500A

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 00:36:58 MET

Szo wrote:
> Użytkownik "PaimoN" <paimon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

mam wlasnie ten model - kupiony moze z 3 miesiace temu (qrde, a wtedy
kosztowal 450 zl - hehe). Przebieg - jakies 30 plyt dvd i moze z 20 cdr.
Sprawuje sie idealnie. Nagrywam na dvd+r marki platinium albo verbatim, i
wszystko oki. Na szajsie za 0,90 zl jeszcze nie nagrywalem wiec nie wiem
jakie wrazenia, i szczerze mowiac nie bede sprawdzal, ale wiesc gminna
niesie ze ponoc NEC nagrywa na wszystkim. Natomiast co mnie zaskoczylo to
sprawa z odczytem plyt. A mianowicie: ojciec w swoim kompie ma Lite-On 832s
i moich starych 3 letnich porysowanych plyt no-name nie chcial chwytac,
natomiast NEC bez zadnego problemu odczytal. Ja jestem zadowolony. Jakbym
mial sie przyczepic to moglbym powiedziec ze przy szybkim nagrywaniu cd-r
buczy jak suszarka, ale mnie to nie przeszkadza. No i LG i Lite-On maja
ladniejsze panale czolowe, ale to juz szczegoly. Ja daje jej 10/10 - jestem
zadowolony w 100%.

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]