Re: Do znawców płytologii

Autor: Krzysztof <opentv_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 23:23:20 MET

> procek 333 płyta 333 ramy tez muszą być 333 zeby to chodziło. ramy 266 nie
> pójdą na 333, to kinkstonki i jest mała szansa że pójdą ale pewnie będzie
> się sypało. A o podkręcaniu z ramami 266 to już zapomnij.

Ludzie, to na czym polega ta cala rewelacja z dual channel ???? Jak
rozumiem, na dwukrotnie szybszym dostepie do pamieci, szybszym, bo dostepie
rownoleglym. Jezeli mam jednoczesny dostep do 2-ch ukladow po 266 Mhz, to
tak jakbym mial dostep do jednego o szybkosci 512 MHz ! W przeciwnym wypadku
to jedna wielka lipa. Moze ktos wtajemniczony objasni, co i jak.