Re: Ile ciągnie prądu???

Autor: Piotr <bolivia2_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:07:40 MET

Maciek M napisał(a):

> poszukaj w moich postach mialem tam linki do dwoch kalkulatorow a
> znalazlem je przy tescie zasilaczy na stronie:
> http://www.benchmark.pl

Dzięki, znalazłem: wynik przybliżony 211W. I teraz czy zasiłka 230W to
uciągnie, bo komp się notorycznie wiesza.... (Tak mi zmontowali w
sklepie: sam niczego nie wkładałem, dotykałem:P). Pamiątki niby ddr 400
nie ciągną nawet 333 (Wiesza się przy fsb166, przy 200 nawet nie
wstaje........)Wydaje mi się, że to wina zasiłki bo nie chce mi się
wierzyć, że te pamięci są tak słabe że ciągną tylko fsb100. I jeszcze 1
pytanie: czy opłaca się ustawiś szynę na 200 przy bartonie 333?
(asynchronicznie???). Ewentualnie co z tą sprawą zrobić bo teoretycznie
komp jest sprawny....tzn każda część z osobna nie jest uszkodzona ale
przy ustawieniu w Biosie nominalnych wartości a nawet niższych komp w
ogóle nie wstaje..... Podkreślam że zestawu sam nie montowałem tylko
złożono w sklepie...
Za pomoc okazaną dziękuję
Piotr