Re: Audigy 4

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 21:44:13 MET

Calme napisał(a):
> Pytanie czysto teoretyczne - co zyskuję zamieniając Audigy 2 zs na Audigy
> 4 - oprócz panelu :) hehe
> Chodzi mi o to czy rzeczywiście będzie tu jakaś odczuwalna poprawa dźwięku
> (pewnie nowy soft rzucili parę wodotrysków itp) czy jest to kolejny chwyt
> marketingowy Creative'a ? czy może jednal duży "krok" do przodu w zakresie
> produkcji kart muzycznych ??

nie widac tu zadnego przelomu ... jedynie naciaganie klinetow na cyferki
  po nazwie "audigy" :) po co sprzedawac audigy 3 jak mozna 4:)

jedyna znaczaca roznica jaka zauwazylem w specyfikacji to odstep sygnalu
od szumu 113dB (zauwaz, ze tylko dla 24-bit 192kHz wiec w normalnych
zastosowaniach nieosiagalne) ... i jakas dodatkowa interpolacja dzwieku
co niby ma zmniejszyc znieksztalcenia (co w rzeczywistoscie moze miec
odwrotny skutek:)

krotko mowiac szkoda kasy chyba, ze jestes milosnikiem produktow tej firmy:)