Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 20:44:01 MET

Wojtek Sulewski napisał:

> ceny tych nagrywarek są na podobnym poziomie, [...] którą wybrać
> dla siebie ;/

Jakiś czas temu zadawałem sobie to samo pytanie. Przejrzałem
wiele testów i wybrałem Pioneera :) Niestety, jego cena sprowadziła
mnie na ziemię, dlatego kupiłem NEC-a. I nie żałuję. Bardzo fajnie
działa; nagrałem na nim już sporo płytek i nie było jeszcze żadnych
problemów.

Ale jeśli mówisz, że teraz ceny są podobne, to... hmmm... ten
Pioneer też jest fajny :) Sam nie wiem...

> która najlepiej sobie radzi z płytami cd-r?

A kto to wie? Nawet z testów się nie dowiesz, bo wszystkie znane mi
testy wzajemnie się wykluczają :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/