Audigy2 NX

Autor: Xob7 <grupawsparcia_at_poczety.wczoraj.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 19:51:14 MET

Lekkie OT ;)

Mam Audigy2 NX podlaczone do laptopa. Dziala bo mam sterowniki wbudowane w
WinXP.
Nie mam plytki instalacyjnej z Audigy2 NX.

Chcialbym mimo to pozbyc sie sterow z WinXP i zainstalowac wlasnie te z A2
NX. Skad to sciagnac ?
Na stronie creative znalazlem same updaty - one wymagaja posiadania
podstawowych oryginalnych sterownikow.... a niby skad jak nie mam plytki.
Ma ktos moze i podeslalby mi zzipowane stery lub kilka innych programow
ktore sa na tym cdku ?