padający monitor - jak długo pociągnie?

Autor: Ghost of the Net <jakubex_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 19:32:31 MET

witam wszystkich
Mam kilkuletni monitor philips 105s11 no i ostatnio zaczęły się szopki,
tzn obraz mi się "zwęża"; po bokach dużo miejsca a on w środku taki
wklęśnięty :) na początku wystarczało lekkie klepnięcie w obudowę ale
ostatnio muszę go walić prawie z całej siły żeby było normalnie. Jednak,
co ciekawe, czasem odpala się i działa prawidłowo, niestety coraz
rzadziej. Czy ktoś wie co to może być i ile mniej więcej będzie
kosztować naprawa? Czy może lepiej zbierać na nowy monitor?
pozdrawiam
kUBA

--
Ghost of the Net