Re: chlodzenie procesora - wazne

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 13:59:01 MET

a moze kupic procesor w wersji box i uzyc oryginalny wentylator? moze ktos
> doradzic, jak on sie sprawuje? aaha - i jakie ma gabaryty, zebym mogl go
do
> tego nieszczesnego radiatora przytwierdzic ;-)

Wersja box też będzie głośna, niestety Prescoty tak mają że się grzać lubią.
Dlaczego nie chcesz radiatora zmienić ? Chodzi ci o ten koszyt intelowski ?
Zmień cały wentylator z radiatorem inni producenci
mają o wiele lepsze rozwiązania do montażu, tylko musisz szukać wentylów na
478 socket.

Kiedyś też się z tym bawiłem, ale w celu obniżenia obrotów na boxowym celku
1.7, i wszystko było OK bo te procki zniosą prawie każde chłodzenie z dobrą
temperaturą.