Re: Defragmentacja...

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 12:33:03 MET

Użytkownik Sniper napisał:
> Nie. To zwykłe operacje odczytu/zapisu polegające na składaniu
> pofragmentowanych plików w jedną całość. Defragmentacja danych
> wydatnie wpływa na wydajność całego systemu.

> Regularnie (najczęściej jak możesz).

No niby tak, ale... zauważyłem że jak ja poznałem zasade działania
defragmentacji twardego to potem już "nałogowo" co 1-2 tygodnie ;] Potem
to narzedzie przestało mnie interesowac bo sam windows sie rolzatywał po
2-2,5 miesiąca. Ale najczęściej spotykam sie z opinią co 1,5-2 mcy robić
>defrag.exe Ale to tylko moje własne obserwacje :D

> Wszystkie jak lecą.

Nom tak. Ale chyba też zalezy od pojemnosci twojego dysku twardego.
defragmentowanie 200GB moze "chwilę potrwać" A moze jestem w błedzie!?
Trzym sie

--
<!--
// WindowsMen