Re: Dziwy! Piszczący procesor, itp...

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 10:29:10 MET

> IMHO przy większym obciązeniu

Co kolega rozumie przez "wieksze obciażenie" ?

---
> mogą piszczeć
Uf... coś jednak może piszczeć ;).
---
> dławiki na płycie głównej.
No i tutaj jest problem, ponieważ bardzo trudno "sprecyzować"
winowajcę tych pisków. Poinstalowane karty, kable zasilania itp.
Po prostu wkładam głowę "do srodka" obudowy i słyszę.
Mało tego. Słyszę to nawet siedząc przy kompie (z otwartą
obudową) w "pozycji normalnej" ! Żona nie słyszy. Ja tak ;).
---
> jest pewnie jakaś przetworniczka impulsowa. Jak procek
> chodzi na 120% może spadać częstotliwość przetwrnic do poziomu
> słyszalnych przez ludzkie ucho.
Nie, nie... "to coś" nie piszczy cały czas. Tylko w sytuacji znacznego
obciążenia (wspomniane _niektóre_ testy 3Dmark 2003, czy Prime).
Dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam
JeRRy