Błędy fizyczne na dysku - prosze o pomoc...

Autor: pk <1-kornik_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 10:21:02 MET

Witam!!!
Wczoraj Scan Disk rozpoznal u mnie w kompie bledy fizyczne na partycji D
(mam 2 logiczne partycje: C i D).
Jest tego chyba troche i Scan Disk dlugo to skanuje (pewnie to tyle ma
trwac) ale teraz pytanie czy jak po kilku godzinach skonczy sie
skaningowanie to moge miec pewnosc jakas ze partycja bedzie dzialac i system
nie bedzie korzystal ze zlych klasterow i zapisywal dane obok?? Czy nie
wplynie to na achowanie systemu (znajduje sie na partycji C)???
A moze jets jakis inny, szybszy niz Scan Disk, freewarowy programik ktory
przerzucilby dane z uszkodzonych miejsc i zablokowal je zeby system z nich
nie korzystal lub jezeli danych nie da sie odzyskac to tylko zablokowal te
bledne czesci dysku??
A moze zostaje juz tylko wymiana dysku??? :( czego chcialbym jeszcze na
razie uniknac bo za rok lub poltora i tak zmienie kompa....
Prosze o porade co z tym zrobic poniewaz jestem raczej laikiem niz expertem
w tej dziedzinie a chcialbym tanim kosztem teraz to rozwiazac.
Pozdrawiam i dziekuje za jakakolwiek pomoc.

Pawel

P. S. Jezeli to NTG prosze o pokierowanie mnie gdzie oglosic tego posta...
:-)