Re: Napięcie +12V a temp. procka.

Autor: Tomek \ <jejej_at_.22.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 01:05:20 MET

Arek napisał(a):

> Witam.
> Zauważyłem ostatnio, że bardzo grzeje się procek (Athlon 2400+) -
> do 60 st. w narmalnej pracy i do 70 w porywach.
> Temperatura +12V wg wskazań w Windowsie osiąga 13,3V.
> Czy to może być przyczyną nadmiernego grzania się? Czy też szukać
> innej przyczyny?
> Cooler - WhisperRock IV raczej w porządku.

Witam, przyczyn moze byc kilka, jedna z nich moze byc zle polozona
pasta termoprzewodzaca, inna moze byc taka, ze masz ogolnie zle
chlodzenie wewnatrz obudowy, natomiast co do napiecia i pomiaru
programowego, radzilbym sie na nich nie opierac... bardzo czesto klamia
i jedynym sluszym wyjsciem z tej sytuacji, byloby zmierzenie tego
normalnym miernikiem i sie wtedy wszystko wyjasni.

--
jar malpa irc kropka polska
Athlon XP 2400+;768DDR333;SL-75DRV5;Radeon9000PRO;ST 80GB;DVD Lite-