sygnal notebook -> TV, da sie?

Autor: Pedro <pedro44_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 00:49:08 MET

Witam

Mam laptopa, bez wyjscia TV, tylko zwykle VGA i zastanawiam sie czy nie dalo
by sie jakos podlączać go od czasu do czasu do telewizora coby sobie w
cywilizowanych warunkach obejrzeć jakiś film (na LCD od laptopa to żaden fun
cokolwiek oglądać). TV ma euro złącze, mam też kabelek prowadzący z tego
euro na chinche służący od czasu do czasu do podłączania kamery VHS. Coś mi
sie obiło o uszy że sposób kodowania sygnału w karcie graficznej peceta a w
telewizorze to zupełnie inna broszka i tak sie zastanawiam:

Czy to w ogole możliwe?
Jeśli możliwe to w jaki sposób, co trzeba kupić i ewentualnie gdzie?

Rozwiązania typu "sam zrobię swój nowy kabelek" odpadają, nie dość że jestem
total laik to jeszcze mam dwie lewe ręce i lutownicą wolalbym się nie bawić
;-)

Dzięki za wszelkie info

Pedro