Re: Komputer

Autor: Virus_7 <rot13.ivehf_7_at_b2.cy>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 20:19:36 MET

Jerry.J napisał(a):
>>512 MB PC 3200 OEM 250 PLN
>
> Weź Kingstona

Chciałem Hynixa, ale niestety droższy o jakieś 45 zł. (www.arest.pl)
Co do Kingstona, to zależy na jaką serię trafisz (różne kości czasami
Infieon, czasami inne, gorsze)

> Wybór najgorszy z możliwych :)

Nie jedź tak Samsunga. Ja bym powiedział cichy, dość szybki i chłodny
wybór. :) I sio mi z tymi zabobonami, że Samsung jest Be.

> Poza tym czy wystarczy Ci 40 GB?

Komp miał być do 2k zł. I taki jest. Też wziąłbym 80GB z 8MB cache'u.

> Dziś to włąściwie takim rozśadnym minimum jest 160-200 GB
> Ale co by nie mówić o pojemności - nie kupuj samsunga - bo
> to kicha nie dysk... Gorszych już naprawde niema !

Jednym słowem: Zabobon! Seagate trochę stracił mojego zaufania, bo miał
straszną padaczkę. Ale chyba ta nowa seria jest OK. Szczegółnie 200GB.

> Może być, ale one (przynajmniej w tanich obudowach) mają
> takie średniawe zasilacze!

Według Ciebie ModeCom 350W jest średniawy? To poleć Mu coś lepszego w
podobnej cenie.

> Wybór praktycznie najgorszy z możłiwych :)))
> Gorsze są tylko Medion i Belinea :D :D
>
> Kup coś porządnego - jakiś japoński monitor !
> Jak nie masz kasy, to CTX, Miro albo Philips -
> dużo lepsze, a niewiele droższe...

Z tym się może zgadzam. Po prostu wzięłem najtańszy z możliwych, żeby te
2k zł wyszło.

> Taniutki komputer :)

Takie było założenie.

> Samsung to gówno