Re: Czym przebadać UPS-a

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 19:22:48 MET

WindowsMen <kuri@op.pl> zapodał(a):

[...]
> Tak myslalem o taki tescie, tylko szukalem czegos bardziej profesjonalnego przez duze p w warunkach domowych ;] thx. trzym sie

No ale bez rozbierania urządzenia: co możesz zrobić innego?
Najlepiej:
- weź urządzenie, którego znasz dokładny pobór prądu
- naładuj UPS
- podłącz
- będziesz wiedzial, ile wytrzymuje przy okreslonym obciazaniu...

ps. nie podłączaj czajnika, pralki, lodówki, spawarki
p.p.s. upsy nie przepadają za całkowitym rozładowaniem

> P.S.
> Was ist Wireless!?

Karta sieciowa bezprzewodowa ;)
(są upsy z wbudowanym interfejsem sieciowym - mam taki przy jednym z serwerów...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl