GA 586HX ustawienia procka

Autor: JacekP <jacek_at_SPAMteler.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 18:22:39 MET

Witam wszystkich
Mam taka plyte gigabyte GA 586HX i
nie moge ustawic procesora 200Mhz
Ustawione jest teraz na 133
Na plycie sa tabelki jak ustawic zworki ale po zworkach sa tylko punkty
lutownicze i nie sa oznaczone tak jak w tabelkach
a do przestawiania sa tylko przelaczniki SW1 -SW4
przelaczajac przelaczniki w pozycja dla 200 komp nie startuje
W biosie nic nie ma na temat mnoznika czy tez czestotliwosci
Znalazlem w sieci instrukcje z tym ze nie bardzo jestem kumaty po angielsku
Pokazane na instrukcji zworki u mnie sa punktami lutowniczymi i nie sa
zwarte te co maja byc ,
Czy jest mozliwe to przestawic czy tez plyta ustawiona pod jeden procesor

pozdrawiam
Jacek