Re: Jak szybko piszecie bezwrokowo?

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 17:31:00 MET

Dnia Sun, 26 Dec 2004 14:59:57 +0100, KILu napisał(a):

>Chodzi o czywiście o pisanie na maszynie, nie klawiaturze, prawda?

Oczywiście, że chodzi o pisanie na maszynie, i to nawet nie
elektrycznej, ale zwykłej mechanicznej (pamiętam, jak potem w domu
masakrowałem klawiaturę małego Atari waląc w nią z tą samą siłą co w
klawisze maszyny). Kurs i egzamin zdawałem w 1991 lub 1992 (nie chce
mi się szukać świstka). Od tamtego czasu może się coś zmieniło.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl