Re: Wytłumiona obudowa

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 17:19:49 MET

nic takiego u siebie nie zaobserwowałem
ma podstawki gumowe solidne po dołożeniu porządnego zasilacza nagrywarki i 2
dysków jest odpowiednio dociążona jeżeli będzie stać na twardej i równej
podstawie nie ma żadnych rezonansów - boki są bardzo dobrze dopasowane i
przykręcane na okrągłę wkręty (bez śrubokręta odkręcasz ) sam musisz
sprawdzić ale u mnie tak jak napisałem nic takiego się nie pojawia
Myślałem że może będzie coś szło od tych coolerów na panel przedni (który
także jest zdejmowany ) ale nic takiego nie ma - coolery są za specjalną
osłonką która gromadzi kurz i którą można prać bezproblemowo a penel
zdejmujesz co bardzo ułatwia na początek instalację napędów w zatokach