Re: Wytłumiona obudowa

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 17:05:20 MET

Sczerze mówiąc to właśnie sam długo szukłem takiej obudowy, która by
spełniała te twoje wymogi czyli bez żadnych udziwnień klasyczny wygląd co
nie znaczy że "przedpotop" najlepiej aluminiowa bez zasilacza bo zasilacz
już mam taki jaki chciałem - nachodziłem się naszukałem i trafiłem tego
Mercury właśnie :)
Jest cicha doskonale spasowana - montaż ułatwiają wyjmowane "moduły" - np
przy instalacji floppa czy np panela regulującego obroty coolermastera jak u
mnie odkręcasz parę śrubek wyjmyjesz skrzynkę podkręcasz i gotowe - tak samo
jest z zasilaczem :) bardzo dokładnie wykończona - komplet a właściwie masa
śrubek w opakowaniu :) leciutka właściwości chłodzące wyśmienite :) tak jak
wspomniałem coolerki chłodzące dyski bardzo wydajne i ciche jest szeroka
dużo miejsca w środku ładnie rozplanowana - przy tym cena do przyjęcia - co
prawda to nie Lian Li ale też bardzo udana :)