Re: jak kontrolowac obciazenie procesora?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 12:19:23 MET

Zhan napisał(a):

> mam problem z karta tv... strasznie buczy jak ogladam na nieobciazonym
> procku :) jak tylko wlacze jakas kompresje albo prime mam bloga cisze... ale
> wtedy temeratura skacze mocno (P4 3.0@3.6)...

mialem podobny problem z karta dzwiekowa:) uzywalem do obciazania
programu CPU Stability test v5.2 ... ustawialem go w tryb Idle i
puszczalem na 15 sekund test ... pozniej dawalem stop i proces zostawal
tylko w jeszcze mniejszym stopniu obciazal procka ... szmery znikaly a
procek mimo ze obciazony nie grzal sie na maxa ...

ostatecznie wymienilem karte dzwiekowa na full wypas i problem zniknal
totalnie ... szmery w line out na poziomie ponad -90dB :))) nie ma szans
tego uslyszesz nawet na dobrych sluchawkach bo otoczenie zaglusza takie
dzwieki ...

BTW ... jezeli chcesz sie pozbyc szmerow mozesz tez wylaczyc HT w
BIOS'ie ... zdziwisz sie jak skutecznie pomaga:)))