Re: sterowniki do hp nx9020

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 11:58:46 MET

ac napisał(a):

> Tak wlasnie chodzi mi o ten plik, po rozpalkowaniu ktorego powstaja dwa
> pliki o rozszerzeniu "bat" oraz "reg" , nie jest to chyba sterownik do
> karty audio, bo nijak nie moge go zainstalowac ani "aktualizujac
> sterownik" ani w zaden inny sposob, a windows nie rozpoznaje urzadzenia
> audio w moim kompurterze

Hmm... Wychodzi, ze oszczedziles, kupiles wersje z preinstalowanym DOS-em
a teraz probojesz zainstalowac takiego windowsa w wersji figo-fago? ;P
Pytam, bo kiedy ostatnio patrzylem to do 9020 byla dolaczona plyta, z
ktorej odtwarzalo sie system fabryczny, lacznie z odpowiednimi
sterownikami ;)

btw. Moze zacznij od tego, ze wygooglaj sobie co to sa pliki reg i bat? ;P

j.