Re: 6600GT AGP czy 9800PRO?

Autor: bigOS <gilboy_at_california.com>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 22:53:42 MET

> bierz 6600GT, jest wydajny i w rozsadnych cenach,

r9800pro i 6600GT to karty o porownywalnej wydajnosci, w zaleznosci od testu
raz szybszy bedzie gf a raz radeon z lekka przewaga dla 6600GT z tym ze
radeona da sie mocno podkrecic w przeciwienstwie do 6600GT

> a 9800PRO to poprzednia
> generacja kart, nie wiem czy jest sens sie w to pakowac.

9800PRO to high end z przed roku, spokojnie jeszcze przynajmniej rok bedzie
sie nadawala do nowych gier, jesli chodzi o generacje kart to w sumie jalowa
dyskusja bo rownie dobrze mozna powiedziec ze 9700Pro jest gorsze od 9550XT,
jesli juz cos z nvidi to tylko 6800