Re: Zestaw - sugestie - poprawiony.

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 21:28:52 MET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 16:00:18 +0100, Miły napisał(a):

> Czy zintegrowana grafika nie pogorszy jakości odbioru na LCD?
Jak będziesz miał monitor chłam, to i najlepsza karta nic nie poradzi.
Zintegrowana grafika Intela wyświetla porządny obraz więc IMHO tutaj
nie ma się do czego przyczepić.

> Czy "uciągnie podstawową zabawę ze zdjęciami? (zrzut z cyfrówki, jakieś
> acdsee i wypalenie do wywołania)
Bez problemu.

> Ew. tylko Pasjans ;-)
No to bierz płytkę z zintegrowaną grafiką. Szkoda dopłacać do czegoś,
co pełnię swoich możliwości pokaże dopiero w grach 3D.

> Tego live`a mam starego ale muszę przez niego podłączyć przez midi klawisze.
No to Live zostaje (no chyba że za zaoszczędzoną kasę szarpniesz się
na Audigy2)

> Dzięki.
> Miłosz.
pozdr. i miłych zakupów