Re: jak podzielic 120gb dysk

Autor: Artur-ek <aborecki_at_ANTYSPAAMtenbit.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 21:05:07 MET

"thin-man" <danek7_wytnij_to@o2.pl> wrote in message
news:Xns95B7BB8B9317Edanek7o2pl@127.0.0.1...
>w <news:cov7dc$g0u$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Ja bym zrobil wszystko na NTFS chyba, że chcesz przenosić dysk do kompa
> z Win98. Na system (C:) 15 GB. Plik wymiany zostawilbym na C: - im
> będzie bliżej początku dysku, tym szybciej będzie działal.

a dlaczego czym blizej poczatku tym bedzie szybciej?? bo na logike to sie
wydaje ze powinien byc raczej w srodku dysku, wtedy w pesymistycznym
przypadku (kiedy glowica musi przejsc do swapa z drugiego konca dysku) czas
bedzie o polowe krotszy. Tzn. tak wlasciwie to powinien byc na srodkowych
cylindrach (z tego co obserwowalem to windows automaczynie tak to jakos
umiejscawia). Tylko recznie to ja nie wiem jak pozycjonowac swapa. A tak w
ogole to jak to jest z tym dzieleniem, potrzebne to w ogole (nie lepiej NTFS
wrzucic i juz)???

Pozdr. A.