Re: problem z grafika??

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 20:45:30 MET

Dnia 2004-12-25 13:21,Użytkownik Virus_7 uraczył nas tekstem:

> Bo mi to nie wygląda na kartę, tylko na trojana.

a mi wyglada na problem ze sprzetem, mozliwe ze temperaturowy ale nie
jestem pewien

a co do firewalla to nie mam go poniewaz jest na routerze sieci
osiedlowej, tak wiec nie widze potzreby stawiania jeszcze jednego ;-))

poza tym komp mam czysty ;-))

poglowkuj moze cos jeszcze wymyslisz co da mi jaks wskazowke

Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć