Re: Problem z zasilaczem ?

Autor: pope <loko_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 19:59:20 MET

Użytkownik "Mick" <mick1@goooo2.pl> napisał w wiadomości
news:cqkbv4$6a5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zacznijmy od tego, czy masz jakis najprostrzy multimetr na wyposazeniu
> domu?:)
> jesli tak to mierzysz napiecia miedzy czarnym kabelkiem, a odpowiedznim do
> napiecia.
> ktory kolor co robi sprawdz tu:
> http://priv.twoje-sudety.pl/~ami32/sprzet/budowa.htm#14
> Ciebie najbardziej interesuja napiecia 3,3V 12V i 5V.
> Tu masz maks. dopuszczalne odchylenia napiec:
> http://forum.tweak.pl/about53434.html

Oj nie - to chyba byt skomplikowane jak na mnie :(

Ale spróbuje - znalazłem jakiś woltomierz w domu. I teraz co mam zrobić ?
Najpierw wyłaczyc komputer i wyjąc ten kabelek z z płyty głównej ? Potem
włączyć go i wsadzić jeden wtyk do styku z pola numer 3 i drugi do pola nr 1
(czyli zmierzyć 3.3V) ? Potem np z 5 i 4 (5V) i 7 i 10 (12V) ? I sprawdzić
czy te napięcia mieszczą się w normie ?

Sorry za krok po kroku ale to dla mnie nowość :) i czy przypadkiem czegoś
nie spalę jak to będe robił ?

pozdr.