Re: P4 i gwarancja

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 19:42:41 MET

bartosz skowron napisał(a):
> Chodzi mi o gwarancję na Pentium4. Żaden zestaw komputerowy. Procesor z
> wentylatorem boxowym. Chce go wymienić na inny. Co z gwarancją na procesor
> wtedy?
>
> Takie to trudne do zrozumienia?

Zwyczajnie.
Ściągasz oryginalny i chowasz do pudełka a zakładasz dajmy na to
Zalmana. Sprawdzasz czy i jak trzyna temperatury. Jeśli OK, zostawiasz.
Jak się coś, odpukać - rypnie zdejmujesz Zalmana pakujesz wszystko w
pudełko i niesiesz do punktu. I nie mówisz nic o zmianie chłodzenia.
Wszystko w temacie IMO...

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą