Re: Kupilim DVD...

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 19:04:28 MET

"Kubaz" cqiif6$hiv$1@atlantis.news.tpi.pl

> Plyta glowna: Realtek (KV-75 czy jakos tak)
> procek: duron 750
> karta muzyczna to jakas tania (kilkadziesiat zl) 5.1
> 256sdr
> grafika - riva 64 pro, 32 mb

> jesli to jest za malo to czy bedzie znaczna poprawa jesli kupie plyte -
> asrocka jakas tansza (kolo 140 zl) i procka semprona 2200+? Bo taki zakup
> planuje, moze troche podkrece jeszcze

CPU -- Athlon slotowy 450 MHz
RAM -- 128 MB (teraz jest 256, ale było 128 i też nie notowałem problemów)
dźwięk -- jakaś SB :) z panel w miejscu przeznaczonym na napęd 5.25 cala
grafika -- ASUS AGP-V6800 z 32 MB na pokładzie

czytniki: DVD-ROM Toshiba, wcześniej LG, który padł wkrótce
          po zakończeniu okresu gwarancyjnego i nagrywarka
          DVD Toshiby, wcześniej CD Hewletta Packarda, którą
          w pełni sprawną wymontowałem, jako zdemoralizowaną ;)
          (czyli trochę niedzisiejszą, ale całkowicie sprawną;
          po rozkręceniu na śrubki -- wyglądała jak nowa, choć
          pracowała bez dwóch miesięcy 5 lat)

OS -- WME i WXP

Żadnych problemów z oglądaniem filmów różnych formatów,
chyba że w tle robiłem **sporo** innych rzeczy -- wówczas
mogło dochodzić do odtwarzania nieciągłego :) -- zacinania
się. :) Natomiast notowałem problemy z doborem kodeków :)
do filmów. :) (nic się nie zacinało, gdy brakowało** kodeka,
ale czasami nie było obrazu) :)

Były problemy z oglądaniem filmów z nienormatywnych CD.
Problemy te nie występowały po skopiowaniu filmu na dysk. :)
Natomiast DVD szło bez jakichkolwiek problemów.

** czasami kodek był, i to prawidłowy, ale gryzł się z innymi
   kodekami, po odinstalowaniu których, problemy znikały do
   czasu, gdy te odinstalowane były znowu potrzebne; aktualnie
   chyba już mam z tym spokój :) (to znaczy znalazłem kompromisowe
   rozwiązanie, choć nigdy nic nie wiadomo z DVI)

E. :)